Mijn eerste reis, Stage in Kaapstad - Reisverslagen van Daan Broekhoven - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis, Stage in Kaapstad - Reisverslagen van Daan Broekhoven - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis, Stage in Kaapstad

Ik ben Daan Broekhoven. Ik ben 20 jaar oud en zit op het CIOS, Sport en Bewegen. Ik heb de mogelijkheid om zes weken lang stage te lopen in een ontwikkelingsland, hierbij heb ik voor Kaapstad, Zuid-Afrika gekozen. Eens in de zoveel dagen update ik m'n blog waar ik dag voor dag vertel wat de activiteiten zijn geweest. Veel plezier met lezen!! :)

Recente Reisverslagen:

11 Maart 2015

Week 6, 23 februari t/m 1 maart

11 Maart 2015

Week 5, 16 t/m 22 februari

11 Maart 2015

Week 4, 9 t/m 15 februari

09 Februari 2015

Week 3, 2 t/m 8 februari

04 Februari 2015

Week 2, 28 januari t/m 1 februari
Daan

Ik ben Daan Broekhoven, een student aan het 'CIOS Sport en Bewegen' te Haarlem, van 20 jaar oud. Voor mijn stage ga ik zes weken naar Kaapstad, Zuid-Afrika toe om daar sportlessen te geven aan de scholen daar. Hier zal ik m'n blog bijhouden over mijn ervaringen van deze periode waar ik onwijs veel zin in heb!

Actief sinds 15 Jan. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3647

Voorgaande reizen:

17 Januari 2015 - 01 Maart 2015

Mijn eerste reis, Stage in Kaapstad

Landen bezocht: